Pyramid-1-1024x191

Alla företag drabbas tyvärr då och då av reklamationer. Under detta kärnfulla webinar kommer en av alla våra rutinerade Pyramid-konsulter, Caroline Andersson, presentera praktiska exempel om hur du kan optimera din verksamhet genom att lära sig av historik och undvika kommande problem via smart användning av Pyramid 4:s reklamationsmodul.

Spara tid och pengar
Caroline kommer att visa hur du kan följa upp vilka kunder, leverantörer och artiklar som skapar problem och samtidigt ge dig möjlighet att angripa problemen där de oftast uppstår.  

För att dokumentera samtal, brev, mail, bilder med mera kan aktiviteter kopplas till reklamationen på ett smidigt sätt. 

Vi talar om snabb hantering av för att följa upp ärenden mot såväl kunder som leverantörer som sparar både tid och pengar! 

Mer information? 
Välkommen att kontakta Joacim Antonsson om du önskar mer information om det aktuella webinar enligt följande kontaktuppgifter: 

Kostnad och anmälan senast 10/9 
Vi erbjuder detta webinar för endast 500 SEK exklusive moms per företag. Det innebär att det är samma kostnad som gäller oavsett om du medverkar själv eller tillsammans med önskat antal kollegor. 

Det enda villkoret är att såväl du som dina kollegor anmäler er via formuläret senast fredagen den 10/9. 

Hjärtligt välkommen med din anmälan!